Średnie ratowniczo – gaśnicze

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU IVECO EUROCARGO ML150E28WS 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Iveco Eurocargo ML150E28WS 4×4 został zaprojektowany dla ochotniczych straży pożarnych. Uwzględniający ich wymagania w zakresie dużego prześwitu, pojedynczego ogumienia oraz zbiornika wodnego o pojemności 3500 dm3. Pojazd umożliwia prowadzenie działań ratowniczych na obszarach trudno dostępnych.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU SCANIA P370 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Scania P370 4×4 to pojazd zaprojektowany i zbudowany dla jednostek ochrony przeciwpożarowej. Połączenie takich funkcji jak: niezawodność podwozia i trwałość zabudowy jest podstawą oraz gwarancją długoletniej eksploatacji.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU RENAULT D16 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Renault D16 4×4 to pojazd zaprojektowany i zbudowany dla jednostek ochrony przeciwpożarowej. Połączenie takich funkcji jak: niezawodność podwozia i trwałość zabudowy jest podstawą oraz gwarancją długoletniej eksploatacji.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU IVECO EUROCARGO ML150E25D 4X2

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Iveco Eurocargo ML150E25 4×2 został zaprojektowany do prowadzenia działań ratowniczych na terenach zabudowanych. Przystosowany do wykonywania manewrów drogowych na obszarach mocno ograniczonych zabudową miejską.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY Z FUNKCJĄ RATOWNICTWA TECHNICZNEGO NA PODWOZIU IVECO EUROCARGO ML150E28WS 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy z funkcją ratownictwa technicznego na podwoziu Iveco Eurocargo ML150E28WS 4×4 to pojazd zaprojektowany i zbudowany dla jednostek ochrony przeciwpożarowej. Połączenie takich funkcji jak: niezawodność podwozia i trwałość zabudowy jest podstawą oraz gwarancją długoletniej eksploatacji.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU IVECO EUROCARGO ML150E28WS 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Iveco Eurocargo ML150E28WS 4×4 został zaprojektowany dla zagranicznych służb ratowniczych. Uwzględniający ich wymagania w zakresie dużego prześwitu, pojedynczych kół oraz zbiornika na wodę o pojemności 4500 dm3. Pojazd umożliwia prowadzenie działań ratowniczych na obszarach trudnodostępnych.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU IVECO EUROCARGO ML150E28WS 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Iveco Eurocargo ML150E28WS 4×4 został zaprojektowany dla ochotniczych straży pożarnych. Uwzględniający ich wymagań w zakresie dużego prześwitu, pojedynczych kół oraz zbiornika na wodę o pojemności 3000 dm3. Pojazd umożliwia prowadzenie działań ratowniczych na obszarach trudnodostępnych.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU IVECO EUROCARGO ML140E24WS 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Iveco Eurocargo ML140E24WS 4×4 zaprojektowany dla zagranicznych jednostek ochrony przeciwpożarowej. Uwzględniający ich wymagania w zakresie dużego prześwitu, pojedynczych kół oraz zbiornika na wodę o pojemności 3800 dm3. Pojazd umożliwia prowadzenie działań ratowniczych na obszarach trudnodostępnych.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU MAN TGM 18.290 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu MAN TGM 18.290 4×4 to pojazd wyposażony w kabinę czteroosobową, charakteryzujący się zwartą, niemal kompaktową konstrukcją. Zaprojektowany do prowadzenia działań ratowniczych w terenach zabudowanych. Przystosowany do wykonywania manewrów drogowych na obszarach mocno ograniczonych zabudową miejską.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU VOLVO FL290 4X2

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Volvo FL290 4×2 to pojazd wyposażony w kabinę sześcioosobową, charakteryzujący się zwartą, niemal kompaktową konstrukcją. Zaprojektowany do prowadzenia działań ratowniczych w terenach zabudowanych. Przystosowany do wykonywania manewrów drogowych na obszarach mocno ograniczonych zabudową miejską.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU MERCEDES-BENZ ATEGO 1330 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Mercedes-Benz Atego 1330 4×4 to pojazd zaprojektowany i zbudowany dla jednostek ochrony przeciwpożarowej. Połączenie takich funkcji jak: niezawodność podwozia i trwałość zabudowy jest podstawą oraz gwarancją długoletniej eksploatacji.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU MAN TGL 12.250 4X2

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu MAN TGL 12.250 4×2 to pojazd wyposażony w kabinę sześcioosobową, charakteryzujący się zwartą, niemal kompaktową konstrukcją. Zaprojektowany do prowadzenia działań ratowniczych w terenach zabudowanych. Przystosowany do wykonywania manewrów drogowych na obszarach mocno ograniczonych zabudową miejską.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU UNIMOG U4000 4X4

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Unimog U4000 4×4 to pojazd zaprojektowany i zbudowany dla jednostek ochrony przeciwpożarowej. Pojazd uwzględnia wymagania w zakresie dużego prześwitu oraz pojedynczych kół, umożliwia prowadzenie działań ratowniczych na obszarach trudnodostępnych. Połączenie takich funkcji jak: niezawodność podwozia i trwałość zabudowy jest podstawą oraz gwarancją długoletniej eksploatacji.

ŚREDNI SAMOCHÓD RATOWNICZO-GAŚNICZY NA PODWOZIU TATRA T-810 6X6

Średni samochód ratowniczo-gaśniczy na podwoziu Tatra T-810 6×6 to pojazd zaprojektowany i zbudowany dla jednostek ochrony przeciwpożarowej. Połączenie takich funkcji jak: niezawodność podwozia i trwałość zabudowy jest podstawą oraz gwarancją długoletniej eksploatacji.